poniedziałek, 9 stycznia 2012

Perfect Woman


Zostałam otagowana przez Sabbtah - autorkę bloga Sabbath of Senses:) Znienacka wywołana "do tablicy" z wielką chęcią podejmuję zabawę:)

Zasady:
1. Wybierz idealne, Twoim zdaniem, kobiety w 3 kategoriach:
- perfekcyjna w swoim zawodzie
- ideał urody
- perfekcyjny styl, elegancja
Jeśli chcesz, dodaj zdjęcia i uzasadnij swój wybór.
2. Umieść na swoim blogu obrazek z tagiem Perfect Women.
3. Podaj informację kto Cię otagował.
4. Przekaż zabawę kilku innym bloggerkom.


1. Perfekcyjna w swoim zawodzie


Meryl Streep


fot. A.Leibovitz.

Moja pierwsza myśl, pierwszy wybór do tej kategorii. Aktorka wszechstronna, sprawdza się chyba w każdej roli. Właśnie ona kojarzy mi się z dążeniem do perfekcji, jeśli chodzi o zawód aktora. Potrafi zagrać zarówno "łagodną kobietkę" jak i wredną harpię. I w każdej z tych ról jest dla mnie wiarygodna.


2. Ideał urody.


Eva Green





Co tu dużo pisać - baaaardzo mi się ta pani podoba. Za każdym razem, gdy oglądam ją w jakimś filmie, doświadczam osobistego zachwytu estetycznego:)


3. Perfekcyjny styl,elegancja


Tilda Swinton

Uwielbiam styl jej ubierania się. Prosty, nieprzeładowany (choć czasem bardzo odważny, awangardowy - ale uroda i charyzma tej babeczki, uniesie każdą ekstrawagancję), oparty na doskonałej jakości materiałach, świetnych krojach. Dla mnie Tilda to przykład, jak zrobić wrażenie samym tylko krojem ubrania, jego fakturą, kolorem.




Do zabawy zapraszam autorki blogów Co sroce w oko wpadnie i The Urban State of Mind, które regularnie podczytuję :)

2 komentarze:

  1. Czy to będzie początek nowego złotego wieku w Twoich piekarniach? :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Baaaardzo się postaram i zmobilizuję:)

    OdpowiedzUsuń